dinsdag 14 september 2010

Zinderende Stilte

Ik loop
Honderd meter
Achter haar
Omdat ik dat wil

Kijk naar
Het zachtjes
Wapperend
Blonde haar

Laat haar los
En wacht
Op wat
Gaat gebeuren

Soms even
Zoute voeten
En dan weer verder
Over hard en nat

Ik kijk haar loop
En bewonder
Mijn gedachten dwalen
Richting mooi

In de verte stopt ze
En draait zich om
Ik loop door
In haar ogen

Vlak voor moois
Kijk ik nog steeds
En geef haar
Mijn handen

De zoen klimt
In het briesje
En is zoet
Zoals de eerste, ooit

Voor Herma

Han$ 2010

2 opmerkingen:

  1. honger naar
    verdriet om
    verlangen niet te omschrijven
    wat is het?
    zingen, uit jezelf treden
    je verdiepen in
    wegzakken in een lied
    en weer verlangen
    het stopt niet...
    Wat is het?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. verlangen naar,
    verdriet om
    honger naar,
    wegzinken in het zingen
    van een lied
    en weer op nieuw
    telkens weer
    wat is het?
    Waarom?
    het leven is goed..
    waarom meer....
    waarom?

    BeantwoordenVerwijderen