dinsdag 28 september 2010

Telefoon

Haar stem
Streelt mijn oor
En wijst me terecht
Ze heeft gelijk

Ik laat haar
En merk dat ik
Moeite heb
Om mijn mond

Ik denk razendsnel
En weet waar het aan ligt
Zij overwint
Mijn eenzaamheid

Klein in mijn
Groot zijn
Groot in mijn
Klein zijn

Haar lezing
Treft me
En ik ben het eens
Ze is mijn motivatie

Ik wist
Weken gelden al
Proefde
En voelde

Diep van binnen
Dat wij elkaar
Iets te
Bieden hadden

Wij delen meer
Dan we
Eigenlijk willen
Beseffen

Het toegeven zal duren

Voor Herma

Han$ 2010

2 opmerkingen:

  1. Kalkman het probleem zit in je hoofd! je intiligentie verzint elke keer wat om je zelf te beschermen. creeert weer een ontsnappingsmogelijkheid.. aan je zelf!

    liefde gaat niet om eenzaamheid.. een vrouw is daar niet omdat jij je alleen voelt.. de vraag is waarom jij je alleen voelt zonder haar! wat mis je in je zelf? Janus.. wat mis je.. als je dat gevonden hebt kun je haar liefhebben.. zonder daar iets voor te verlangen.

    jij moet je eenzaamheid overwinnen niet iemand anders..

    kus DJ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hans,

    Met Douwe Jan eens,
    Je legt een last op de schouders van een ander, een last die jezelf niet dragen wilt; nl., de verantwoordelijkheid voor jou geluk.
    Alleen zijn hoeft geen eenzaamheid te betekenen.
    Wat je mist, zit al in jezelf, je moet het wel willen zoeken, en dat is een weg,
    jou weg,
    niet makkelijk,
    maar wel de moeite waard.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen