woensdag 15 september 2010

Heftig

De middag begint
De taxi ook
Op naar de ghostwisperer
Altijd beetje

Spannend
Hij is er
Nog niet
En ik dwaal

Over het
Landgoed
Regen in mijn
Gezicht, harde wind

Dan maar naar binnen
Zware gesprekken en
Hulpvragen
52 jaar

Hart en ziel
Na anderhalf uur
Taxi met ex
Ik loop gearmd

Met the ghostwisperer
Naar buiten
Hij voelt mijn handen
Ze zijn helend

Thuis ben ik nog
Steeds geen Han$
Loop wazig
Te koken, eten

Val in slaap
Wacht tot
Half twaalf
Maar ze is er niet

Slaappilletje
En nog even schrijven
Tot ik bijna voorover
Op toetsenbord

Telefoon en
Ik wordt groggyblij

Wakker
Even haar stem en dan
Mijn mandje
Theelichtje brand

Mij in haar droom

Voor Herma

Han$ 2010

3 opmerkingen:

  1. ?????? Ghostwisperer???????
    *********SPOOKY**********
    STILL BRAVE!!!!!!!!
    STILL,
    ******SPOOKY******

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spooky is not theword as in the way you use it.
    Pardon me voor writing this but i'am on a way that not many people are ready to walk

    Yours sincere

    Han$

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hans,

    "De weg die vooruitgaat, lijkt terug te gaan."

    "Wie het weet, praat er niet over,
    zij die er over praten weten het niet."
    Tao
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen