vrijdag 19 februari 2010

Zomaar een Leven

Ik ben geboren uit liefde
Zoveel weet ik zeker
Het geluk lachte mij toe
Net als het ongeluk

De dingen die ik meemaakte
Heb ik opgeslagen
Dierbare pijnen
Pijnlijk mooie momenten

Het was een leven
Waard om geleefd te worden
De eindeloze verten
In mijn hoofd

Nooit de horzon gehaald
Altijd halverwege blijven steken
Mijn stommiteiten,al mijn streken
Ik heb altijd zwaar betaald

Alle vrouwen in mijn leven
Ik heb ze lief gehad, zo lief
Niets ging voor minder
Maar het duurde altijd even

Ik zwierf van plek tot plek
Soms was ik hier en dan weer daar
Mensen vonden me een gek
Ik ben een zwever en niet raar

Mijn vrijheid is een groot gegeven
Ik ontdek alleen een grote MAAR
Ik wil het liefst in vrijheid leven
Maar dan alleen met haar

De grootste liefde van mijn leven
De roodste, mooiste, lieve boef
Ik ga er voor dat is mijn streven
Hoop dat ik niet zonder haar hoef


Voor Marijke, de liefde van mijn leven
Han$14 januari

Geen opmerkingen:

Een reactie posten