woensdag 7 januari 2009

De Maas

Zomer en te veel
Ik vlucht
voor mijn liefde
voor mijn te veel

Snelle wagen
in vier in Noord
Frankrijk, boordradio
en zwoel door

de openstaande
Ramen
Midden in de nacht
Kom ik aan

Dood van gevoel
rijden en hard licht
Levend van gedachte
aan haar

Hotel is nog open
ik val in slaap
Laatste gedachte
Van onmacht

Mijn liefde voor haar
Drijft me naar
De kronkelende Maas
Volgende ochtend

Duidelijk zichtbaar
Onder mijn raam
Maakt me duidelijk
Wat ik/ zij voelt

Petit dejeunier
champagne gratis
Fransen zien
en begrijpen wat liefde is

Ik doe nog 1 nacht
En dan zal ik doorgaan
Naar het zuiden
Het ongewisse

Nog een telefoontje
Een probeer
van mijn kant
Niets dus

Laat de nacht mij leiden
Naar het ongewisse warm
Mis haar, haar warm
Haar hart, maar weet,

Ik moet gaan

Han$ 2009

Geen opmerkingen:

Een reactie posten