woensdag 29 april 2009

Stil Strand

Ik loop het duin door
Helm om mijn blote benen
Zoute lucht
En ik ruik, ruik!

Het is mijn lucht
Mijn Zee
Mijn mooi
Maar ik mis

En ga trouw zitten
En kijk naar
Het geweld
Van de moeder

Zie mensen lopen
Zee reep
Natte voeten
Ik mis in het vliegend zand

Één vrouw
De vrouw
En staar voor me uit
Haar zijn

Op mijn
Netvlies
Zoet en zacht
Op een stil strand

Componeren
Mijn oren
Een symfonie
Van liefde voor haar

De zee ruist
Alle instrumenten
De melodie
In mijn oren

In de motregen
Luister ik
Mijn gedachten
Mijn orkest voor haar

Stil Strand
Voor haar

Voor mijn liefste Lief

Han$ 2009

1 opmerking:

  1. Ja deze is ook mooi, zeg ik zag dat Iris reageerde, tof hé, ja tis een schatje ze
    Ik wens je een mooie zonnige dag
    Knuffffffffffff
    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen