zaterdag 2 mei 2009

Wakker

Midden in de nacht
Vertwijfeld, verliefd
Hunker naar die ene
Maar twijfel

Niet over
Mijn gevoel
Meer over het
Hare

Ik vrees dat
Ik weer alleen
En dan ook voor
Altijd

Zonder haar zal
Het leven
Minder zijn
Ik merk afstand

Ik hoop gaandeweg
De nacht
Dat het
Anders wordt

Beter, want
Ik kom er achter
Dat ik meer
Dan ik dacht

Waarom moet
Het leven
Zo gecompliceerd
Zo moeilijk

Ik draai me om
En huil mezelf
In slaap
Onzekerheid

Later word ik nat
Wakker
Tranen op
Haar kussen

Mijn liefde
Glinstert
In de ochtend
Zon

Voor mijn liefste Lief

Han$ 2009

1 opmerking:

  1. Wat mooi, hier ben ik al bezig van 8u, Amber naar school, ramen poetsen, gewoon poetsen, wassen, drogen, strijken doe ik in de week wel, en de rest ook, ik moet sebiet Amber weer van't school halen, en dan tijd met haar... Ik heb de foto's van de communie op der site gezetn en je mag ook steeds reageren Hans
    Ik kom straks online maar nu eerst de lakens op men bed doen hihihi
    Knu!ffffffffff
    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen