woensdag 6 mei 2009

Vrienden van Vroeger

Het is duister
In mijn kamer
Één lampje
En veel kaarsjes

Ik kijk achter me
En zie Spec op de bank
Naast hem van Giessen
Ik kijk heel scherp

We zijn zeventien
De wereld is van ons
Aan de tafel zitten
Luuk en Harold

We praten stilletjes
Over nu
Dus vroeger
Eigenlijk vijftigers

Stiekem terug verlangend
Naar toen
Het eeuwige zeilen
Het boeven

Maar het is over
Kinderen en
Afstand staan dingen
In de weg

Het duiken kan
Niet meer
Het feesten nog wel
Maar ik heb alle verjaringen

Gemist door privé
Misschien
Heel misschien
Zie ik ze nog een keer

Of zien ze mij

Han$ 2009

1 opmerking:

  1. Jaja vroeger, de tijd gaat snel hé...
    Ik wil nog wel eens met Amber gaan zeilen maar dan met jou, duiken zal ze wel leren van der papa (das nen duiker) trouwens snorkelen kan ze al...
    Knuffffffffff
    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen