dinsdag 17 maart 2009

Zielsverrassing

Alleen op
De bank
Traan in
Mijn ogen

Geen contact
Mijn lief is
Weg
Weet niet waar

Ik vreet
Mijn ziel op
Luister naar
De blues

In mijn
Hoofd
Denk
Mijn gedachten

Denk haar
Denk aan mooi
Denk aan lief
En weet niet waar

Deurbel brult
Mij uit gedachten
Daar staat ze
Komt binnen

Valies vol
Met mijn dromen
Zijgt op de bank
En schopt haar

Vermoeide schoenen uit
Leunt achterover
En kust
Mijn tranen weg

De rest lat zich
Raden

Voor mijn lief Patrieske

Han$ 2009

2 opmerkingen:

  1. Ja deze is heel mooi liver Hans
    Knuffffffffffff
    xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Hans ik zal je men email geven van het werk (haal het hieraf daarna) wil je me proberen te mailen, maar niet met hotmail of zo, beter met je planet mail of andere
    Patricia.Poppe@politie.antwerpen.be
    Knufffffffff
    xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen