zaterdag 10 april 2010

Lieve dochter

Lieve Dochter, je vader laat je weten.

Ik ben trots op je. Ik denk dat je de juiste keuzes aan het maken bent.
Ik heb je nu drie jaar mee mogen maken en je was niet altijd makkelijk. Maar ik kijk met dankbaarheid op onze tijd terug. Herinner me elk moment nog
Nu zal ik je kwijt raken en dat is goed. Uitvliegen hoort erbij.
Toch zal ik je missen en ik hoop dat je soms nog even denkt aan de oude man.
Ik wens je het mooiste wat de wereld je te bieden heeft. Maak er, net als ik, een wereldleven van. Geniet! De stilte zal oorverdovend zijn, maar ik zal blij voor je (jullie) blijven. Het is een kort verhaal en je vedient meer, ik weet, maar woorden schieten te kort als ik over jou moet schrijven.
Leef je leven als de allerlaatste dag.

Zoenen

Han$

Geen opmerkingen:

Een reactie posten